X

خبر


تاریخ ثبت خبر: 1396/10/27
کد خبر: 45367
تعداد بازدید: 110 بار
نسخه چاپی print
یک کاسه جودوسر برای صبحانه

صبحانه که نباید فقط نان و پنیر و کله پاچه و این چیزها باشد. گزینه های دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر سیرکننده بودن، بسیار هم مفید هستند. یه طور مثال، جودوسر برای این روزهای سرد زمستان گزینه بسیار مناسبی است.
صبحانه که نباید فقط نان و پنیر و کله پاچه و این چیزها باشد. گزینه های دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر سیرکننده بودن، بسیار هم مفید هستند. یه طور مثال، جودوسر برای این روزهای سرد زمستان گزینه بسیار مناسبی است. 

در این مطلب چند دستور برایتان نوشته ایم که می توانید از شب قبل آماده کنید و صبح آنها را گرم و میل کنید. جو سرشار از فیبر حل شدنی و آنتی اکسیدان است و کالری کمی نیز دارد. نصف پیمانه جودوسر معمولی، فقط 150 کالری دارد و آنتی اکسیدان موجود در آن برای مقابله با بیماری های قلبی و افرادی که کلسترول بالا دارند بسیار مفید است. 
جودوسر با ماست
این غذا را باید از شب قبل آماده کنید و صبح فقط ماست کم چرب و چکیده یا ماست یونانی به آن اضافه و میل کنید. 
مواد لازم
نصف پیمانه پرک جودوسر
نصف پیمانه شیر
نصف پیمانه ماست یونانی
 1 تا 2 قاشق غذاخوری آجیل خرد شده
شیره افرا
دارچین

 

print
rating
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

 

ارتباطات مردمی


آپارات   شهرداری منطقه14:

aparat.com/region14

اینستاگرام   شهرداری منطقه14:

regionn14

انتقادات و پیشنهادات

نظــــرســنـجـــی

راه های ارتباط با شهرداری منطقه 14

بزرگراه محلاتی، نبرد جنوبی، بعد از چهار راه زمزم

96040900-96040000

9601022

Info.region14@tehran.ir

1777683193

ساعت کاری شهرداری منطقه 14:

شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16:30

چهارشنبه 8 الی 15:30